mirazkennel

Alla inlägg den 22 september 2009

Av anna - 22 september 2009 01:15

ÄKTA KÄRLEK


Idag har vare en riktigt jobbig men nyttig dag...hunnit med en hel del såsom att röja båda mina förråd me bra och skit saker, så nu har jag minst 2 vändor till tippen, LYCKAT Skrikandes 

Men iaf så kan jag komma in i förråden nu och ett är bruks förråd och ett fin förråd.

Inte nog med det så hade jag tvätt dag oxå... så nu har jag gårr igenom alla kläder och städat båda garderoberna..fullt med skit saker i ena som jag ställde ner i förrådet i stället och de är så fullt i den andra garderoben så jag fixade galgar och hängde en del i den större garderoben...skit samma mycket bättre iaf Glad

* tummen upp*

Sen lagade jag mat åkte en snabbis till klubben...körde lite slalom och linförighet med Billy...stre lite som va bra annars va de att tvångströja nästan...en hel dag inne??!!

Hem igen och fixa me kläderna igen och tvätta... jag är inte riktigt klar än men med kläderna ska jag vara färdig i morgon em..

Sen städa lägenheten en dag under veckan.


Till råga på allt hade jag haft takluckan öppen på bilen under regnet igår...alltså klädseltvätt eller hur man ser de...men den ska ju oxå storstädas en dag...nu tar jag tag i alla måsten...hoppas de håller hela vägen ut bara??


TISDAG

Ska träffa Sandra på klubben kl 10 och ska hjälpa henne lite med agility och hon har ett Anna schema till mig Skäms

Billy ska få ett lydnadspass i morgon... måste träna linförigheten *tråkigt* men jag måste... de är sååå svårt juh!!

Hoppas Lillemor har bra tips på onsdag *tummen upp*

Sen på kvällen är de agilitykurs som vanligt... till våren ska jag va vanlig medlem..inga konstigheter..


På onsdag åker jag till Spotlights och ska titta på en jack russel tik vid namn Anastasia

Lilla tjejen här under Tungan ute vi får se om hon ska bli min eller om det blir att jag lämnar ut henne på foder..


Nej nu blir de natten...sova på soffan för fullt me saker i sängen...lite tråkigt men det kommer bli bra Skrattande


Vi syns//anna









Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards