mirazkennel

Alla inlägg den 24 september 2009

Av anna - 24 september 2009 01:34

Idag har jag varit på Spotlights kennel och tittat på en jätte söt Anastasia...göör fin liten Jack Russel Terrier Kyss

Jag funderar skarpt på att köpa in henne till min lilla  farmFlört


Sen va vi även en sväng till Lillemor jag och Annelie....tränade lydnad...fick lite roliga tips och råd...Billy visade tyvärr inte upp sin bästa sida men å andra sidan inte sämsta heller Flört


Får passa på att tacka Lillemor och hoppas hennes knä läker innan tävlingen....bandagera hårt * Håller tummen*


nej nu är de mitt i natten som vanligt...måste sova lite oxå....vart en tuff dag...mina känslor i de privata är inte på topp... men har man föts för att kämpa får jag göra de som alla andra..


natti på er 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards