mirazkennel

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av anna - 1 februari 2010 23:05


Är fruktansvärt mycket tyngre än andra...vissa dagar är allt så mycket jobbigare och det är då jag är så fruktansvärt glad att jag har mina små trofasta vänner   

Vad skulle jag göra utan dom...jag skulle vara helt tom...det är dom som gör att lite jävlaranamma finns kvar...annars skulle de då kvitta..

De är äkta kärlek!!

Just nu är det en hel del som krånglar för mig..pengar, karriär och privat liv över huvetaget...MEN FAN JA ÄR INTE BITTER...med fingrarna i kors   



Jag är så trött på Sverige.... kan vi inte börja att ta hand om våra egna??

En tanke som slog mig idag efter en stunds vansinnes prat med kära vänner... HAR NÅGON SETT EN UTELIGGARE SOM ÄR SÅ KALLAT MÖRK??   

INTE JAG!!!


Känns som om det är lite konstigt???

Jag ska inte prata för mycket om det här men borde kanske Sverige sätta stopp och ta hand om våra egna och skicka tillbaka de som inte sköter sig??

Pedofiler å kåkfarare kan då fan sitta på inne med brö å vatten...inte en klubba på lördag en gång...

OK JUST NU ÄR JAG DÅ FAN BITTER!!!!


Jag har även gjort ett lydnadspass med Billy och Qase idag...

Billy skötte sig kanon...tänk om han skulle kunna gå så bra den 20e   

Måste träna upptag och apporteringsingångar bara    fjärren funkar numer väldigt bra..


Qase fick träna lite kontakt och inkallningar... hon va väldigt duktig   

Känns lovande för framtiden...

Lilla Mira fick faktiskt inte göra nått idag men det va endast hon som fick i söndags så jag behöver nog inte ha så dåligt samvete för de


ne nu sista rycket innan natten//Anna

Ovido - Quiz & Flashcards