mirazkennel

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av anna - 18 februari 2010 01:50

Börjar med en Maj bild av min älskade Billy


Dagens "stora" träning blev på 4H tillsammans med Li, Sara och Mimmi


Blev allt lydnad idag ändå..jag va bra sugen på agility från början..


Billy är helt klart störd av nått i ridhuset??

På inkallningen så syntes de väldigt... låg och långsam... inte alls samma som förut...och de va där han blev skrämd!!

Lite svårt att även ta rutan emot ridhus väggen mot läktare..blev lixom dämpad och inte villig att ösa på i fart som vanligt??

I de andra momenten jag körde va han träningsbar iaf och friaföljet gick väldigt bra änå mot de senaste 2 gångerna...börjar bli super på vänste sväng...Bra träning med bakdelskontroll..fort på kort tid..ME LIKE  


Qase är bara för rolig...hon fick leka med Mimmis dobermann som förövrigt va en riktigt rolig hund...

Jävlar så hon har börjat valla... precis som sin mor... rolig hon sprang allt hon kunde för att komma förbi och stoppa och när hon stod still gick hon bakåt  för att sen gå med taktfasta steg och full fokus emot denna dobermann... lite lustig stil denna damen har   

iaf så vallar hon andra hundar nu mer än bara Billy å Mira


Hon fick iaf springa omkring med Dita tror jag tiken lite...dom hade dragkamp och livet va skit kul...


Jag vet inte varför jag skriver detta inlägg nu för jag är väldigt trött och vill bara sova känner ja   


Lis fina golden och sara med sin springer tyckte jag gjorde bra av sig de lilla jag såg...


Ne jag får nog uppdatera i morgon innan jag somnar...iaf har jag tränat hund och Mira fick en timmes promenad ensam..Lilla gumman


GODNATT 

Ovido - Quiz & Flashcards