mirazkennel

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Mina dagar

Av anna - 19 februari 2010 10:16


Jag brukar försöka att bara skriva positiva inlägg men fan om sanningen ska fram så är en del dagar för Anna, rätt så tuffa   

Vad detta beror på vill jag inte riktigt gå in på i denna blogg.. de enda jag kan säga är att jag nu framöver ska försöka ransaka mitt liv... vilka är mina viktiga personer och vad vill jag göra... sen oavsett stämningsläge försöka att följa detta.. då har jag iaf en plan..men detta är en tuff bit och kommer ta sin lilla tid.. jag är ju alltid väldigt öppen och försöker hjälpa andra men istället många ggr trycker jag ner mig själv..

Hur som helst kan jag helt ärligt säga för er som tänker... men du har ju massa hundar...

OCH JA

de har jag men utan dom är mitt liv inte värt ett skit...de är dom som hjälper mig och stöttar mig varje dag i vått å torrt..

Ibland kanske jag känner att de är inte optimalt med så många men fan som min älskade Thomas sa till mig( för övrigt den enda )

att Anna

jag förstår om du vill ha en ny hund..det är ju inte bara en hund för dig utan din HOBBY och det är de du vill hålla på med..

För er andra som vet att jag även har en häst..så lämnade jag ut henne på foder och hon har varit borta i ca 1½ år bara för att jag ska kunna satsa på hundarna och få mer tid, pengar och ork till allt..

Älskade Josephin har jag snart haft i min ägo i 10 år så sälja min gamla 22 åriga arab är inte att tänka på..men ett stadigt kontrakt är hon nu utlånad som pensionerad tävlingshäst   


Tänk då om jag inte hade några hundar...

HUR FAN SKULLE MITT LIV SE UT NU???

Antagligen nerpackad i backen och just nu skulle de va förbannat kallt åt mig!


Detta är inget inlägg om hur dåligt jag mår eller liknande utan jag vill bara berätta om vikten av mina djur runt mig...UTAN dom är jag helt TOM!!


Många tycker säker att de ska ta enegi och ja visst gör det de ABSOLUT men de GER mig så mycket mer... detta är nog den enda gången per dygn som ANNA är med.. helt mig själv bortkopplad från allt annat..bara jag och hunden.. de är då fan bättre än alla jävla orgasmer och karlfanskap som finns på denna runda planet..


Nu ska jag iaf fixa bank ärenden och gå till apoteket....

Ser fram emot en rolig helg iaf MED med mina hundar  




 
 
Ingen bild

Annelie j

19 februari 2010 16:49

Jag vet hur du tänker o känner. Det är TUR att man har sina 4 benta vänner. Vad skulle man göra utan dom.
Kram på dej.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 25 september 2014 09:02

Som många säkert förstod så blev Ester kvar hos mig. Jag ångrar det inte en sekund de ggr hon sköter sig, det är ett jäkla drag i tjejen :) Hon har precis den mentalitet jag söker och jag är otroligt stolt att jag lyckats. Dessa Mira/Chess linjer ...

Av anna - 19 augusti 2014 08:12


Nu är det dax! Jag har hyrt Kilsbhk och jag vet att det är många som vill testa agility. Vi samlas inne i kil vid 10.45 på Coop perkeringen för de som inte hittar och vill ta följe. Ni andra åker till klubben till kl11. Hoppas på fint väder! ...

Av anna - 18 juli 2014 07:56

Det obligatoriska 8 veckors badet

Av anna - 11 juli 2014 22:57

Jag har beslutsångest! Hittar jag ett bra hem till Ester och att hon säljs med bibehållen avelsrätt så får hon flytta, annars stannar hon hemma hos mig. Allra helst vill jag ha henne själv ...

Av anna - 9 juli 2014 08:31

Tiden går allt för fort och allt bara rullar på i fullfart framåt. Nu tex är vi påväg ner till Liseberg för en dags vuxenlekar med två goda vänner. I helgen va vi en snabbweekend på kusten, Smögen och Uddevalla. Smögen på lördag för lugn å ro och ...

Ovido - Quiz & Flashcards