mirazkennel

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Billy skadad

Av anna - 19 februari 2010 15:41


Idag va vi ute på en promenad ...Carro med zoifa (löper) Jenny med sin Milo, Jenny  A utan hund och jag med mina..


Detta med löp tik är inga problem med billy...blir han lite för på så säger man bara till...så skäms han lite..oj HERREGUD va tänkte jag på...   


Alla hundar hade riktigt roligt..förutom Mira för hon frös och fick bli Jennys bärkompis   


 

Fullt ös...  


   

Inkallning

 

Sötnos 

     


Boxning   


Draken 

   

Jenny och Mira

 


Sen slutade de med detta  

3 klor hade han nött ner så dom blödde som tusan..kanske inte ska klippa klorna så ofta ändå??

Lite hottade trampdynor på köpet oxå..stackarn..men kul va de.. 

 


Men han va lika glad för de..men nu blir de lugna puckar och tofflor ute i ett tag   

Tur de inte blir någon tävling i morgon   då hade jag nog bleve ledsen

Får jag presentera KALLE HJULBEN ... eller FREDRIK FRANSYSK   

    


KRAM

 
 
Pia KM Schröder

Pia KM Schröder

19 februari 2010 16:15

Vilka underbara vinterbilder och vilka underbara vovvar. Här på gården har vi åxå en hel del jyckar...titta in på min blogg www.wesaborg.se så får du se....
ha en trevlig helg!

http://www.wesaborg.se

 
Ingen bild

Annelie j

19 februari 2010 16:52

Aj aj aj STACKARS Billy.
Vilka goa bilder:-)
Kram

 
Ingen bild

anna

19 februari 2010 17:51

Man tackar =) man skulle haft en bättre kamera bara =(

Men men de syns iaf =)

kram

 
Cam

Cam

20 februari 2010 18:29

Lille stackars Billy boyson...
Men han är en glad krabat iaf!!! Sen har han ju dig också Anna!!!
Men...ställde du in tävlingen idag...var det kristinehamn eller??
Skulle du till torsby också eller??
Kraam till er ALLA!!!
Cam o co

http://www.eyemarkers.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 25 september 2014 09:02

Som många säkert förstod så blev Ester kvar hos mig. Jag ångrar det inte en sekund de ggr hon sköter sig, det är ett jäkla drag i tjejen :) Hon har precis den mentalitet jag söker och jag är otroligt stolt att jag lyckats. Dessa Mira/Chess linjer ...

Av anna - 19 augusti 2014 08:12


Nu är det dax! Jag har hyrt Kilsbhk och jag vet att det är många som vill testa agility. Vi samlas inne i kil vid 10.45 på Coop perkeringen för de som inte hittar och vill ta följe. Ni andra åker till klubben till kl11. Hoppas på fint väder! ...

Av anna - 18 juli 2014 07:56

Det obligatoriska 8 veckors badet

Av anna - 11 juli 2014 22:57

Jag har beslutsångest! Hittar jag ett bra hem till Ester och att hon säljs med bibehållen avelsrätt så får hon flytta, annars stannar hon hemma hos mig. Allra helst vill jag ha henne själv ...

Av anna - 9 juli 2014 08:31

Tiden går allt för fort och allt bara rullar på i fullfart framåt. Nu tex är vi påväg ner till Liseberg för en dags vuxenlekar med två goda vänner. I helgen va vi en snabbweekend på kusten, Smögen och Uddevalla. Smögen på lördag för lugn å ro och ...

Ovido - Quiz & Flashcards