mirazkennel

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av anna - 24 februari 2010 23:04


http://www.youtube.com/watch?v=xdiuSZ_1ME0


Där har ni en länk när Qase tränar klossträning    så himla roligt   

Bra att ha något att göra oxå när det är vinter och man behöver trötta ut bebis..sett en hel del grejer som jag skulle vilja träna henne på ute på internet...skulle behöva lite pengar så alla dessa saker   


jag skulle iaf vilja köra lite balans träning innan hon blir för stor och klumpig   


Billy å Mira då..dom har tränat på att skälla på varandra    grannarna tycker nog inte de är kul men jag skrattar   

Dom skulle inte göra varandra nått de syns men jävlar bägge skäller varandra i mun å visar tänder men de är ju jag som lärt dom så bägge viftar i svansen samtidigt...inte vet jag varför man lär dom detta??

Kul iaf??


Hann ta ett kort innan kameran dog 

   ÄKTA SYSKON KÄRLEK   

  


Sov gott


Ovido - Quiz & Flashcards