mirazkennel

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av anna - 28 februari 2010 17:26


Jaha då va det söndags ångest igen.....suck    


SÖNDAGAR tycker jag att vi kan ta bort... det är den värsta dagen på veckan...tycker iaf jag!!!


Ensam å instängd...blir mycket dator för att lugna den värsta abstinensen!


Nu har jag iaf bestämmt mig för att i morgon som vanligt på MÅNDAGAR ska jag bli en bättre person...

så nu ska jag slappa resten av kvällen...lite prom me hundarna är de enda jag ska göra!


From i morgon då??


Lägga mig i tid på kvällarna

Gå 1 timmes power walk varje dag

En träning per hund och dag

Ge fan i sötsaker och Cola

Aktivt börja leta jobb

Dra ner tid på datorn

Måla valplådan...vit

Ta tag i alla samtal och saker jag måste göra


Hur ska detta gå???


Men nu ska jag fan fixa detta !!!!


På onsdag kommer Hera hit oxå och ska bo här ett tag typ 10 veckor   


USCH håller på att göra hund godis av lever...fy va de luktar   


Nej efter gårddagens kalas är Anna väldigt trött... och varje gång jag går ut i köket ser jag min trasiga hatt hylla som ligger i flera delar??

lite för mycket folk hos mig när inte hatt hyllan håller för jackorna  


ska ut å snickra ihop den nu















Ovido - Quiz & Flashcards