mirazkennel

Alla inlägg under april 2010

Av anna - 30 april 2010 05:39

Av anna - 24 april 2010 16:16

  

Dagmamma Qase

 


Henri Lloyd

 


Fred Perry

          


Burton

    


Svea

*Tingad*

    


Odd Molly

*Tingad*

 


Coco Chanel

*Tingad*

    

   

Av anna - 21 april 2010 09:58


Av anna - 20 april 2010 15:15


               

Av anna - 16 april 2010 22:53


Nu har Coco Chanel fått ett nytt hem...eller ja hon ska flytta dit när hon är 8 veckor förstås  


Va en söt skara som va här..verkade väldigt goa personer... och det va en herr K som köpte Chanel och vad det verkade som så skulle han änvända henne i lite jakt...super kul..VERKLIGEN!!

Mira visade inte upp sin bästa sida dock    sur å grinig på valparna men ändå va hon tvungen att vara där men hon har fortfarande inte vant sig att hon är nr typ 7 nu..valparna sen hera sen kanske hon i näringskedjan för spekulanter   


Jag va lite stressad efter tränat hundar och hade inte riktigt ro i kroppen vänner utanför och massa tankar i huve men jag tror att jag alltid är trevlig och försöker svara på det jag kan...Men lite jobbigt efteråt när man känner att fan..de glömde jag säga och jag va inte riktigt så klar på att dom verkligen ville ha en bebis men ack så fel jag hade..dom verka fallit för frestelsen   


En bra fråga som kanske någon av er kan svara på fick jag iaf..

Jackussel står väldigt ofta och lyfter ett framben..typ som en pointer fast annorlunda...VARFÖR gör de egentligen så?? Jag menar att säkert 99% gör det ju väldigt ofta?? vart kommer det ifrån...detta är faktiskt något jag börja fundera på efter paret åkt... och jag ska nog försöka ta reda på det och ge dom ett bra svar    ( förhoppningsvis )


Nej nu blir det en tidig kväll för Anna


**REMEMBER...YOU GET WHAT YOU CLICK**


Av anna - 16 april 2010 17:47


  


Idag har jag haft fin besök av jovancic / Karlsson försökte pracka på dom en hund i smyg men vet inte om de gick på det   


De var och tittade på min förra kull och va jätte intresserade av jerry som ni nyss sett på bild men efter en stunds tvekande valde dom att inte skaffa för tillfället... jätte söt familj och engagerade på olika sätt..därför måste man fösöka..sen kan jag ju hoppas att hon läser detta och känner sig stolt   

Den som heter Fred Perry påminner mycket om jerry både i temp och utseende förutom olika färger..men hon skulle minsann ha en brun/vit ALDRIG blir den kärringen nöjd   


Idag har jag iaf även vart på klubben och Qase har fått vara med på sin allra första plats...både träning för henne och störning för de andra   

Sen sheipar vi friaföljet lite grann... lite stimulanskontroll och jag är sten nöjd med den lilla hunden!!


Mira fick gå bort till agility hagen och träna slalom och kontakt fält... hon gör mig alltid glad den lilla råttan... just nu ger hon gärnet ordentligt och springer och hoppar allt hon kan   

Jag blir glad och vi blir mer å mer ett team... haha dax efter alla år kanske??


För första gången på säkert 1½år fick inte billy komma ut... nästan så han rev i sönder hela bilen... måste komma på nått sätt att få honom sluta..han biter bälte och trycker ut grindar å allt   

Nu har han iaf en munkorg på sig så några utgifter för bälte blir de förhoppningsvis inte!!


Nu väntar jag på valp intresserade folk.. TREVLIGT.. killen va jakt intresserad så det är ju kanon roligt att någon vill använda dom praktiskt..


Chuck Berry " Goliat " ska väl jaga sen när han blir stor...håller tummarna

Ha en bra fredag kväll

KRAM


Sen

Ovido - Quiz & Flashcards