mirazkennel

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av anna - 15 maj 2010 00:07


har jag nog nu insett..det ska inte vara lätt men jaga är nog den roligaste biten... eller Nja kanske inte men iaf så håller det humöret uppe...


Fick frågan av min vän idag..

Hur Anna ska en i din smak se ut?

Se ut?? hmm  

INTE vet jag..har nog inget ideal skulle jag tro??

Men jag vill kunna prata och föra en dialog, ha roligt och känna mig speciell och erbjuda mig ömsesidig respekt..

Humor och tillit de är nog de enda jag känner jag behöver?

  

denna bruden jag träffat iaf är inget kapitel jag tänker fortsätta med mer..

frågan är vart är jag vad vill jag hur vill jag??


jag tror att jag kan bli kär i en personlighet sen spelar det ingen roll vem det är... bara den personen för mig tillför mig humor


det fick vara svar nog...


Jag är stark klarar mig själv och trivs med det men saknar någon ändå..svårt val...fler som känner så??


ne nu natten

kram på er




Skapa flashcards