mirazkennel

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av anna - 16 maj 2010 21:19


efter ett litet sms så fick Anna upp röven ur sängen rätt fort och hade tänkt att träna hund på klubben men åkte dit drack kaffe å stre istället... snart Gevalia champion   


Sen blev jag bjuden på mat hos Annbritt så jag tog en liten portion   


Blev en lång promenad efter maten och alla hundarna va med..Lillis fick följa med så han sprang och blev bärd vartannat... måste filma nästa gång för han är otroligt rolig att ha med sig... vill springa och inte bli bärd och leker för fullt med de stora hundarna   

Det som va tråkigt bara är att Qase brände upp trampdynorna fram.. går jag på asfalt så får hon vara kopplad hädanefter! STACKARS


sen har jag haft söndags mys med Therese och Robbin..

Min nya Beach träning gjorde mig påmind och jag skulle behöva tugga på något...så detta blev resultatet!!  


  NU blir de en kvällspromenad sen garanterat som vanligt...msn och facebook


Av anna - 16 maj 2010 21:01

Jag slutade som 3a i bägge loppen (av 26) med 5 fel i varje lopp... jag kanske ska sluta jaga denna sista pinne annars kommer det säkert aldrig gå   

Jag vill så mycket och blir otroligt sur om det är så nära...vilket det vare i alla de sista tävlingarna nu...men Mira sprang bra trots ösregn och kyla..lite känslig terriern och jag är glad att jag inte trilla för det va otroligt lerigt..ungefär som Arvika festivalen  


Mamma passade Billy och Lillis och Qase va hos älskade Therese så jag åkte med ett annat Kils ekipage ensam med Mira...de va rikigt skönt.... blir alltid så trött efter tävlingen och nu fick jag sova hela vägen...DE FIRAS!!!


Sen på lördag kväll blev de utgång i Kil på Chillin och det va Rockabilly tema så det passade mig väldigt  då detta är något som jag älskar!

Ett kort på mig och älskade Carola  

  


kvällen blev riktigt bra och jag hade as roligt!   






Skapa flashcards