mirazkennel

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av anna - 25 maj 2010 08:01


Jag känner att jag hamnat lite i  en svácka när det gäller hundträning och är rätt pisst över att jag inte kunde gå på Maria Hagström kursen

"att bli en bättre tränare"

NU måste alla berätta att detta va en bra kurs och jag är hemma med lite halv träningsmotivation..ELAKT!  


Med Billy blir det inte mycke träning.. folk säger till mig att nu ser han halt ut osv... som om att jag inte ser det själv   

Vi gör bara nått moment som han själv gillar utan större pre oj vilket svårt ord precision..tror jag det stavas??

Han får ha kul så ser vi va länge han håller..men nått roligt måste han få göra..annars är de ju ingen ide alls   


Mira har tydligen agility vila sen Torsby och det blir inget DM för henne heller...JÄVLA TORSBY kurs...!!

Så Pernilla grattis....iår vinner du!


QASE gjorde igår iaf sina bästa 15minuter ever!!

låg plats 2 min, väldigt bra frittfölj med super tryck och attityd..gott godis mån tro?

vänster och höger om funka bra och hon sätter sig snabbt när jag stannar... hon kommer bli asbra bara jag inte snubblar och gör bort mig!!

iaf är det riktigt roligt att träna henne och fot som jag tycker är tråkigt annars har en helt ny innebörd..


Jag ska träna mer nosduttar på riktigt för hon är riktigt dålig på att komma med leksaker..och jag hoppas att hon gör det och förlorar varje gång   


Idag är jag uppe med tuppen och har tänkt träna men de spöregnar så blir som vanligt GEVALIA cert..

sen hem och fixa det sista inför kvällen i Torsby...jag kommer vara borta tills på torsdag kväll sen är det Kennelträff hela helgen, och Therese fyller år   


so long

Skapa flashcards