mirazkennel

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av anna - 26 maj 2010 11:21


Jaha då är det Torsby som gäller i 3 dagar och har snyltat mig in hos Johan för jag ska slippa åka så långt varje dag..de blir ju 2 timmar och med golf är det riktigt tråkigt   


Ikväll eller em ska vi träffas ett Torsby gäng å jag och träna lite lydnad innan vi kursar ikväll..vi ska ha temat valpspecial..passande!!


Just nu är herrn borta och handlar och jag sitter å återigen gör läxa... men efter denna 3 dagars så är det bara 2 tillfällen kvar i Torsby och förut kände jag att det va väldigt skönt...men FAN de är så trevligt folk man lärt känna och jag kommer garanterat sakna "gruppen" och förresten så är Torsby folk väldigt trevliga och fint är det!

Kanske skulle sluta ha sådan ångest för allt men de värsta jag vet är missta kontakt med folk och det finns några jag fått en bra kontakt med och några fest kompisar..

Vi har ju haft kurs ända sedan i höstas så vi har ju lärt känna varandra bra..

Till skilnad från första gången då jag kom dit som en liten liten tjej ensam med bara Torsby folk.. herregud men jag älskar mitt munläder ibland och känner mig som vilken i gänget som helst!

 Fräcka kommentarer och på riktigt låg nivå är något som kommer fram så fort de finna tillfälle.. och Lennart ensam gubbe tillsammans med ledaren Magnus får sig rätt roliga skratt ibland   


nej nu ska jag ta en promenad ner till sjön...min freebee... sen iväg som sagt


hej svejs

Skapa flashcards