mirazkennel

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av anna - 30 maj 2010 23:45

    

Denna veckan har det allt vart fullt upp varje dag.. Torsby, läxor, föredrag, egna hundar, jobb, kennelträff


och visst är allt rätt roligt och självförvållat men jag är inte van att behöva vara så fokuserad under en längre period... så jag kan förstå att spår hundar blir trötta...herregud!!

Som en kär vän sa så när jag bloggar så blir det antingen jätte inlägg eller jag bloggar mer i morgon    denna gång kommer det säkert bli det först nämnda om det blir allt som rör sig i mitt huve nu.


Kronvallarens kennelträff kan jag iaf säga va en success och vi pratade analyserade och kom på massa smarta tips och jag har fått en hel del nya tänk och ideer att träna vidare på... man blir allt bra inspirerad efter en helg oavsett om man betalat eller inte... så detta kunde ju inte bli bättre!!


Veckan som blir nu hade jag tänkt att försöka bara varva ner lite och jobba men nu efter jag dammsugit kom jag på att det är fan en hel del tråkiga saker jag måste göra     

Jobba

Ringa försäkringskassan (IGEN)

Ringa Länsförsäkringar... teckna aldrig försäkring hos dom!!!!

Ringa Folksam

Till Centralsjukhuset

Till arbetsförmedlingen

Laga det sista på bilen

Fixa månadsrapport

Förbereda agility möte..kolla sponsorer till våran tävling

Lämna in min numer godkända trasiga telefon

Skriva ut papper/ skicka skiten

Läxa till söndag ( missar DM i år    i agility)

Anmäla till tävlingar

Skulle behöva ta tag i hästen och se vad jag ska göra med henne

Umgås me brudarna en dag har jag lovat   

träna mina egna 3 vovvar

sist men absolut inte minsts..finns de ju en främling som jag hoppas se någon gång oxå   


Nu borde det väl inte vara nått mer???


Resten av tiden ska jag bara försöka ta det lugnt!!


Tisdag fm ska jag iaf köra igenom agilityn med mira och köra följa vänster ben med Qase får se vad som hittas på till Billy??


Sjukt sugen på att göra om lite saker här i mitt lilla hem känns som om jag ska börja med att kasta ut min gamle sambo Ellen..gött trött på henne och hennes afrikanska vänner.....

Jag ska iaf snarast måla om mitt tvskåp...och ta ner alla hyllor!!


nej kanske skulle krypa i säng... ska upp och fixa lite saker innan jag börjar jobba kl 10 i morgon.. mion första riktiga dag ensam å allt.


Men nu vet ni om min vecka...skit intressant skulle jag tro   








Skapa flashcards