mirazkennel

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av anna - 31 maj 2010 22:09


Idag gjorde jag min allra första dag på jobbet utan brevid gång.. jag och 2 "killar" på jobbet umgicks hela dagen...


Måste säga att personlig ass till rätt personer är riktigt givande för mig.. och i denna gruppen jag hamnat i måste jag säga är helt klockren..


Tänk att få betalt för att vara någons stöd och bästa vän?

Jag va med en av killarna till gynisten som han säger...alltså tandhygenisten och detta ska vi fira med PIZZA på torsdag när jag jobbar nästa gång   


Jag ska väl inte någon pizza eller???

Men då sa den söte..." men Anna det finns ju sallad till sånna som du" gud så gooo   

så ja på torsdag blir de att spela kort och käka ute...GRATIS...helt otroligt??!!

Jämnförelsevis där jag jobba förut där du inte ens kunde gå utanför dörren...dom skulle veta så så bra och framför allt roligt jag har det nu!!


Dom är fasen så smarta oxå.. eller är det jag som är bakom flötet?? kanske lite av varje??


Iaf så pratade dessa 2 killar om saker å kungar å massa saker jag bara...jag har INTE en aning.. de läste tidningen med mig ute och visste massa saker som jag aldrig tänkt på??


Iaf en riktigt rolig dag på jobbet... men man blir väldigt slut i skallen..mycket att komma ihåg och tider å rutiner för att allt ska flyta och de boende ska må bra!


Lite tvätt kvar sen blir det att slappa resten av kvällen... läsa en hund tidning tror jag... bara jag kommer från datorn..

Längtar tills i morgon oxå...det vore å vakna upp    


nått som är ännu roligare är att nästan 50 pers läser min dret blogg som egentligen inte erbjuder smaskiga nyheter eller nått spännande.. men men..jag är glad att några följer den så då fortsätter jag väl   


Kram på er





Ovido - Quiz & Flashcards