mirazkennel

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av anna - 20 juni 2010 22:21

Efter en hel helg på Skutberget som varit riktigt roligt så är jag lite solbränd och sliten...man skulle kunna tro att jag är 50år ibland med mina power naps hela tiden   

Iaf det roligaste va med hela helgen att Lillemor Edsträm vann lydnaden..hunden Krollie ska avsluta sin karriär om en vecka på VM och nu slutade hon som sveriges bästa lydnadshund..

Jag kan säga att det var riktigt tufft mellan henne och Maria Hagström..skiljde 2 poäng och finalern va riktigt nervpirrande!!

Men STORT grattis till Lillemor..detta va hon välförtjänd!

  

Jag har massa kort i min kamera efter helgen och ska försöka lägga upp i morgon... just nu ska jag gå å lägga mig tänkte jag..


I morgon börjar allvaret och 10 veckor framåt ska jag jobba

kram


Ovido - Quiz & Flashcards