mirazkennel

Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

Upp å ner fram å tebax

Av anna - 30 juni 2010 23:01


Ibland önskar jag att jag vare sig hade hjärta eller känslor..

de senatse dagarna har de vart många olika tankar kring flera olika anledningar

   

det enda som Anna rent spontant känner är att jag nu inte ska tillbaka te nå djupa skogar utan...fortfarande stå med fötterna på jorden..jag har lyckas riktigt bra de senaste åren.

En drastisk sak är att jag gått ur agility sektorn med olika anledningar, men jag vägrar jobba och göra mitt yttersta för otacksammt folk   

Nej nu kan de få klara sig själva vilket inte borde va så svårt för jag har gjort väldigt mycket förarbete..

Jag ska dock försöka få hit en gästtränare i höst och jävlar då är inte de inbjudna de vet jag iaf!!


sen är hjärnan och hjärtat virrigt av andra anledningar oxå...

finns en person som jag verkligen mer eller mindre vill ha med i mitt liv..egentligen bara mer men detta är en säregen person som inte förstår sitt bästa   

Och de bästa är naturligtvis hos MIG.. eller??   

Nej jag kommer sldrig tjata,,,vi får se hur de blir och vart jag hamnar tillslut... det där med 70årigt bröllop är iaf inte att tänka på...


Jag ska förövrigt flytta oxå... en trappa upp till en större lgh... sååå skönt!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 25 september 2014 09:02

Som många säkert förstod så blev Ester kvar hos mig. Jag ångrar det inte en sekund de ggr hon sköter sig, det är ett jäkla drag i tjejen :) Hon har precis den mentalitet jag söker och jag är otroligt stolt att jag lyckats. Dessa Mira/Chess linjer ...

Av anna - 19 augusti 2014 08:12


Nu är det dax! Jag har hyrt Kilsbhk och jag vet att det är många som vill testa agility. Vi samlas inne i kil vid 10.45 på Coop perkeringen för de som inte hittar och vill ta följe. Ni andra åker till klubben till kl11. Hoppas på fint väder! ...

Av anna - 18 juli 2014 07:56

Det obligatoriska 8 veckors badet

Av anna - 11 juli 2014 22:57

Jag har beslutsångest! Hittar jag ett bra hem till Ester och att hon säljs med bibehållen avelsrätt så får hon flytta, annars stannar hon hemma hos mig. Allra helst vill jag ha henne själv ...

Av anna - 9 juli 2014 08:31

Tiden går allt för fort och allt bara rullar på i fullfart framåt. Nu tex är vi påväg ner till Liseberg för en dags vuxenlekar med två goda vänner. I helgen va vi en snabbweekend på kusten, Smögen och Uddevalla. Smögen på lördag för lugn å ro och ...

Ovido - Quiz & Flashcards