mirazkennel

Alla inlägg under juni 2010

Av anna - 8 juni 2010 22:11


sitter jag ensam deppig å rätt sjuk...fast sjuk är jag rätt ofta...

Halsen praktiskt taget bränner och nu blev jag så förbannad påt så jag tog en gammal medicin mot halsfluss och hoppas skiten finns kvar i morgon och känns bättre... den lär inte vara borta för odling iaf??

jaja jag har nästan till en kur iaf så då kör jag fan på hemma kur... USCH

39graders feber och kan knappt prata trots att jag äter smärtstillande och febernedsättande   

Har idag jobbat 12,25 timmar iaf så jag har gjort en bra dag för att må som jag gör..


För en gångs skull tycker jag RIKTIGT synd om mig för jag har inte tid med att må dåligt.. har massa jag ska göra...ser ut som FAN hemma tex   


sen idag har jag haft en dag som att jag känner att vissa saker kan då kvitta...visst att en glädje att vänta oxå kan vara en glädje men nee...ORKA!!

med viss chans att som vanligt verka som 14 å dum... men nej inte ens denna chansen känns lovande


SNÄLLA när är det tid för mig???

OCH tillråga på allt så får jag ingen ersättning från försäkringsbolaget för min jobbiga sjukdom heller    men jag ska fan hålla hakan uppe... ok att allergi och astma inte går igenom men det är ju inget i jämnförelse med detta??

När jag orkar ska jag ringa och prata allvar med dom  


Nej vilket skit inlägg men ibland måste man få vara trött deppig å sjuk... jag kommer igen!!


en bra sak är att jag tränade lydnad igår OCH FAN så det gick bra..

jag tillsammans med mina hundar är väl allt som behövs eller??


ÅÅÅÅÅÅHHHHH ångest

Ovido - Quiz & Flashcards