mirazkennel

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av anna - 4 oktober 2010 21:31


Tänk va fort jag har glömt hur underbart det är att gå promenad på kvällen.

Tyst, lugnt och nästan bara jag och mina hundar å Carro förstås   


Fick nyss reda på att jag kommer få finfrämmat på torsdag va de verkar.

Miraz Odd Molly och Anki ska hälsa på och även ha med hennes nye hane, kanske kan bli något att använda, de återstår att se!

Jag själv letar ju oxå en hane men jag är så kräsen att de inte verkar bli något och Lena vägrar skicka kort     

Jag ska iaf leta vidare får vi se om jag hittar något lite äldre kanske för de vore väldigt bra.

Däremot har jag blivit lovad att köpa en tik efter Tan förra årets bis på nationalen.

  


Annars ska jag nu ägna en stund att kolla efter svalor..kan ha en ide om hur min första tattoo ska se ut


//anna



Av anna - 4 oktober 2010 18:40


och idag första måndagen ledig sedan 9 augusti.. de andra tillfällena har jag haft en fortsättningskurs i agility.


Nåväl idag har jag iaf ringt mitt försäkringsbolag och tillslut blev det inte fruktansvärt dyrt ändå    Jag FIRAR!!!


Nästa sväng kom jag på.. Qase är 10 månader nu och klar för lydnads 1an.. jag som skylt på att hon bara vart 9 månader så länge    fasen va tiden går!!!

Dessutom är de snart röntgen för hennes del oxå..

Med andra ord..nu är de slut på dåliga samvetet nu måste jag prioritera hennes träning ett tag framöver.

Igår fick alla 3 ett ag pass och Billy va nöjdast av alla.. Qase är ju bara enkel efter man kört honom och framtiden känns riktigt ljus för våran del.. måtte dessa höfter vara OK bara!!!


I morgon blir de klubben igen och nu blir de fasen INTE gevalia cert utan jag ska vara där 9 och träna lydnad.

Tänkte försöka bli klar med hemsidan oxå.. det tar ju som sagt ett bra tag att få den i ordning tydligen   


nu upp till grannen en sväng och sedan ta en sväng med hundarna

//anna

Ovido - Quiz & Flashcards