mirazkennel

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av anna - 8 oktober 2010 16:52


visst att många tränar och gör dumma saker men HUR FASEN KUNDE JAG??


Ett steg tillbaka på Qase kontaktfält blev dagens träning, dum dum dum dumma Anna   


Vägde för övrigt Qase igår och hon har en matchvikt på hela 13,7kg   

Stadig dam de där   

Mira vägde 5,9kg

Billy vägde jag aldrig men annars när jag vägt honom har han legat runt 22kg men han verkar på väg upp igen nu   


Blev en promenad med doggsen efter katastof träningen med Qase och jag har funderat lite på hur jag ska gå vidare.

vissa saker är svårt med Qase då hon är så mycket känsligare än Billy för detta hade aldrig bekomme Billy.. men Qase blev tillbakadragen på KF nu jag som börjat få lite tryck   

men det ska gå lite bakåt ibland för de sk gå frammåt igen  säger de som vet..


och en gammalgubbe jag en dag träffade på kvällspromenaden berätta om att en ruggig vinter va på väg.. de kunde han se..så de återstår och se om man kan lite på de äldre?


Birgitta förresten skulle lägga ett spår åt Mira en dag här framöver..KALAS att hon blivit domare!!


nä nu blir de köksträning en sväng

//anna

Skapa flashcards