mirazkennel

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av anna - 17 oktober 2010 16:40


Att man alltid ska ha så himla roligt på kalas... att jag aldrig lär mig   


Efter en natt på Lövåsen är jag väldigt mööör idag, funderar på vad jag skulle behöva göra för att förmå kroppen att vakna till liv och bli sitt vanliga jag igen??


Ingen värre fart för hundarna idag eller på hela veckan faktiskt.. mest promenad och bus.. ingen träning förutom ett kort agilitypass i tisdags.

Jag ska fortsätta träna på hoppstå från ligg med Qase idag iaf..ett kök måste man ha   


Som några vet så letar jag ju efter en hane och nu verkar det ha dykt upp en intressant kille.. jag håller tummarna!

En pärla på 2 och röntgad med B höfter, är ju kalas bra de!!


Nu ska jag förbereda till agility träffen vi ska ha på klubben.


Vi ses när vi ses// anna

Skapa flashcards