mirazkennel

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av anna - 21 oktober 2010 22:24


Nu har jag haft lille Samsung som jag inte riktigt vet vad jag ska kalla... Samsung vet han inte att han heter   iaf är han ingen hejare på inkallning!

Men han känns som en oslipad diamant!

Någon tycker han ska kallas för pucko  

Lite roligt men känns kanske inte helt ok?


Jag och en kärvän (tack) åkte iaf ner till Vetlanda och hämtade honom i onsdags och det blev en resa på ca 12 timmar med lite diverse pauser  

Jag tycker själv jag va väldigt duktig som höll mig vaken nästan hela tiden.. jaja förutom hela 16 minuter!

Idag har vi vart ute och kört lite inkallning med honom, just då fick han heta pucko, det verkar som han dock lyssnar till detta, ska nu ta mig en redig funderare på vad jag kan kalla honom för..ska nog kika på vovves namn sida.

Skulle va kul att ha något passande namn för en raggig sak, ser ju ut som en gubbe faktiskt... Arvid kanske?? hmm  

Sen har jag vart iväg en sväng hos en annan kärvän på hammarön på kaffe.. innan de hann jag städa oxå  


Några namn förslag då och nu kan ni 60pers som läser denna blogg varje dag vara snälla att hjälpa till..


Natti

Ovido - Quiz & Flashcards