mirazkennel

Alla inlägg den 11 november 2010

Av anna - 11 november 2010 20:14


för ROCK N ROLL i 2 hela dagar!!

 


Förra året blev en stor succe så jag har stora förhoppningar för denna gång och nu är det även 2 dagars kryssning!

Vi får se vad jag kommer gilla banden?

de jag vill se är iaf Wild RoosterAstrolites, Tennessee Drifters ,CHERRY TESS AND HER RHYTHM SPARKS  mest för hon är tjej och jag tycker/gillar kvinnliga rockabilly artister.

Sen är det några kansken och man får fumla omkring men dessa 4 VILL/SKA jag se.

tråkigt är dock att jag börjar bli sjuk   

men spriten dödar alla bakterier eller hur är de, vissa har sagt jag ska dricka whiskey??

NJAAA så desperat är jag inte!

alla hundarna ska vara på 4 olika ställen och det blir ett ordentligt runt körande på dom i morgon för att sedan packa de sista och sova och upp å hoppa igen och ha kalas roligt i 2 hela dagar..

 

Anna mår BRA!!!!

Detta och power meet är mitt roligaste på året!!

 

nu mat sen kojs för att jobba 12-21 i morgon!

 

KRAM

 

Av anna - 11 november 2010 20:11

  

Köpte ju som sagt för ett tag sen en bädd till Mira som bara skulle vara hennes   

Men den har blivit göör poppis

 

Qase kan alltså göra sig lika liten som en russell   

  

Ovido - Quiz & Flashcards