mirazkennel

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av anna - 8 februari 2011 22:29


Hör och häpna...jag GICK till jobbet idag!!   

Inte från Kil men från Forshaga... sen gick vi tillbaka till Forshaga för att handla (hundarna va med) sen gick jag hem igen.   

*Billy blev det dock för mycket för*

Sen direkt iväg till nästa jobb, man kan kalla det för en delad tur.

Vä där blev det en promenad bort till Röda Korset där jag köpte ett sött kakfat och en duk och förbi djuraffären där jag köpte nya spårklypor och band.

*dom syns ordentligt*

Träffade Yvonne där och hon ville gärna bedömma Mira och att vi skulle tävla tillsammans,  cupen till länsmästerskapet är tydligen snart   

*HEJA HEJA*

Ska försöka tävla några viltspår alltså riktig tävlingsspåroch inget prov!!


Jag tycker Mira är fruktansvärt duktig och detta kan vem som helst tävla med blandraser och allt, det gäller bara att ha en bra spårhund!

*kul som tusan med en sådan sport där ALLA får vara med*


Nu är jag iaf ordentligt trött i kropp och knopp!

  


// Anna


Ovido - Quiz & Flashcards