mirazkennel

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av anna - 9 februari 2011 20:04


Idag va en typisk hinna göra allt medans jag är ledig dag.. skönt att vara ledig iall ära men jag jobbar nog hellre än att är ledig när det alltid blir så många måsten.


Min just nu ABSOLUT högsta dröm är att få vara ledig en dag och inte känna skuld för någon eller att saker ska göras, BARA VARA OCH GÖRA PRECIS VAD JAG VILL!!


Dax att åka ner till Camilla och hälsa på känner jag    

*Saknar*


JOOO idag åkte jag iaf in till stan för att äntligen få tid att köpa en kamera som jag länge längtat efter sen min gick sönder!


     

Så här skriver de om den på webben

  • Enkelt att använda med Live guide och iEnhance
  • Ultrakompakt design i fyra olika färger
  • HD-Film och HDMI kontrol
  • Art Filter, Dubbelexponering, Flera bildförhållanden
  • Tillbehörsport
  • High Speed Live MOS-sensor med 12,3 Megapixel
  • Inbyggd bildstabilisator
  • Bekväm komponering med AF-Live View
  • Se bilderna i realtid
  • Stor valmöjlighet bland digitala objektiv
  • Unikt dammskyddsfilter (SSWF)
Sugen på att ta bra bilder men skräms av en systemkamera? Då behöver du inte titta längre än till Olympus E-PL1. Denna kamera har allt: hög kvalitet, titta och tryck- enkelhet och häftig PEN design. Oavsett om du väljer att filma i HD eller att fotografera oförglömliga bilder kan du välja mellan sex olika Artfilter. Nu kan du fånga världen i helt nya färger och från andra perspektiv. Med 100% stabiliserat kamerahus för skarpa bilder oavsett objektiv, en tillbehörsport och en inbyggd blixt är denna färgstarka kamera redo för att du ska ha kul.
Tog några kort på AUTOfokus idag eftermiddag
          
// KRAM

Skapa flashcards