mirazkennel

Alla inlägg den 29 april 2011

Av anna - 29 april 2011 23:31


Den blev faktiskt väldigt njutfull

  

Skulle ha jobbat 12½ timme idag men med diverse krämpor varav en som var riktigt stark så valde jag att stanna hemma.

Detta betydde att jag kom upp i tid tog en mysig promenad i grusgropen, en sväng till arbetsförmedlingen och sen fick jag 12kg Eukanuba GRATIS  

Jag hade helt missat några talonger som jag haft och även slängt en massa men några fick jag iaf chans att använda.

Tränat Qase lite här ute på gräsmattan och något jag inte gjort på väldigt länge och som varit så efterlängtat...

SOV lite middag, närmare 20 minuter bestämt...ME LIKE!


Har kollat 2 filmer utan att somna ätit och mat med kära Carola i trädgården nu på kvällen.

Jag har inte vart stressad alls idag utan jag har mått super bra och det känns otroligt skönt att känna den avslappnade känslan igen.


Vill egentligen bara säga TACK till alla som vart med under dagen.


Kram och godnatt

Av anna - 29 april 2011 22:29


Det finns en person som betyder så oerhört mycket för mig.

Utan dig är jag halv.

Du och jag ända till månen och tillbaks, för evigt!


 


Ovido - Quiz & Flashcards