mirazkennel

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av anna - 9 juni 2011 18:32


Lite ledigt vänner och träning det gör Anna på bra humör.

Ja ok, jag va iaf ledig 1 dag och idag gjort en kortdag med rens här hemma.


I morgon kväll är det återigen dax för Qase och lydnadstävling... jag hoppas verkligen denna gång att vi klarar denna klass...jag är såååå trött på dessa moment nu!

Mira ska egentligen till Frövi på lördag men eftersom hennes klo antagligen inte är bra så blir det nog att stanna hemma?


Både skönt och tråkigt... en sov morgon, agilityträning och kalas har helgen att bjuda på än så längre.

Jag vet att jag varit jätte dålig på att filma träningar och roliga övningar och trix.. men tiden har helt enkelt inte funnits   

Jag skulle vilja komma igång igen att träna in ett nytt trix i veckan, det försvann tydligen i samband med mycket jobb   

Skärpning återigen Anna!!!


Ni ska få se lite roliga saker framöver,DET KAN JAG LOVA!


Planerar eventuellt att ha kennelträff i början på augusti...

Jag hoppas så många som möjligt kommer.

Hittade en gammal film på Eros, för övrigt den anda jag har på lille killen som endast blev 15 veckor  


Nu dusch, till affären sen soffan resten av kvällen...de har jag gjort mig förtjänt av!!
Kram


Av anna - 9 juni 2011 18:17


Mira har gjort illa sin klo för ett tag sen och nu när hon visst råkade..hmmpf jaga en katt lite så gick det igår upp igen.

  


På jobbet idag va vi tvugna att bege oss till Ica och vare sig jag eller Julia orkar gå i värmen.

Mira fick springa brevid cykeln en liten bit sen fick hon så snällt sitta i Julias cykelkorg.

Jag va ju tvungen att filma detta..hon va bra nöjd!




Och ja jag kör nästan ner i diket på filmen   


Hoppas ni alla har det bra i värmen.


/ Anna



Ovido - Quiz & Flashcards