mirazkennel

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av anna - 23 juni 2011 21:04


Idag kom jag över lite bilder på Jossan... hon verkar verkligen att må bra   


Det kan inte alltid vara lätt att hinna med en 5åring

   


           


Bara att klicka på bilderna för förstoring


Älskade Jossan, du är värd det bästa  

-----------------------------------------------------------------------------------


Va även idag på begravning av min älskade vän Jennie.

Denna människan är en stor förebild för mig... hon är verkligen allt.

Det va ett otroligt fin begravning så den, älskade Jennie hade du gjort riktigt bra!

Dina ord va obeskrivliga och ingen kunde hålla tårarna tillbaka.

Du är en människa man aldrig glömmer.

VÄNNER PÅ AVSTÅND MEN ÄNDÅ SÅ NÄRA   

 


Hann även med ett besök på allergikliniken och det är ett par besök kvar, tyvärr!


Allra sist blev det ett träningspass med Qase, den hunden blir bara roligare och roligare   

Inkallning, hopp sitt, vänstersvängar och kontaktfält blev dagens pass.

Jag tänkte jag snart ska bli mer detaljerad i mitt tränande men nu blir det bara som vanligt en uppdatering av mitt liv.


Passar på att TACKA ANSO OCH ANNICA för den givande och roliga träningen vi håller på med, alla utvecklas och vi med dom.

Ni två är guld värda!!!

 

 



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards