mirazkennel

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av anna - 26 juni 2011 20:55


I två hela veckor   

Detta ska firas med agilitykurs 9 dagar och 4 dagar på årets roligaste kalas, POWER BIG MEET!!

Sak försöka hitta hundvakt till alla bara och det är inte det enklaste.. NÅGON som vill??   

 


Idag jobbade jag lite extra sen blev det hundträning, en riktigt trevlig dag.

Lite för varmt för mig och Qase dock.

Körde 3 moment sen paus och sen bestämde jag mig för att bara titta och hjälpa.

Inkallningen börjar bli mycket mycket bättre och jag ger detta sättet ett par veckor, det ska nog gå vägen!

Hopp sitt... tränar uthopp och lägger ibland in sitt och väntar jag att hon självmant vänder sig kan hon göra riktigt snygga snabba sitt..

Rutan börjar hon förstå riktigt bra... jag vill dock hon ska springa igenom hela och att jag ställer henne... när hon va bebis tränade jag lite på rutan och klickade henne i rutan när hon sökte sig dit själv... lite att träna om men inget störreproblem skulle jag tro..ÄN!

Funderar på att filma ett moment i veckan som mål med min träningsbloggande.. det ska jag iaf hinna   

Allt är ju inte klart men jag kan filma det som finns iaf   


Skulle som sagt behöva ett filmredigeringsprogram.. så slipper ni massa lek och prat på filmerna.


I morgon spenderar vi massa tid på skutberget..


Jag och älskade Carola förra året på Power meet i vårt tält

*Great mind, thinks alike*

Vem är vilken?

Carola vs Anna

  

En av kvällarna va det såhär roligt! LÄNGTAR!

 


Take care


Ovido - Quiz & Flashcards