mirazkennel

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av anna - 18 juli 2011 21:56


Som vissa vet så testar jag att byta datum då många hade förhinder i augusti...


NYA DATUMET ÄR


4 september kl 11, hemma hos mig för att sedan åka upp till Kilsbrukshundsklubb!

  


Deltagarlista


Jag har än så länge inte hört så mycket ang det nya datumet men jag skickar ut till er så ni ändå vet och jag uppdaterar vartannat.

Kristin, Athena: ?
Susanne, Hera: ?
Benita , Cassie: Ja

Trond och Siw, Camaro: ?
Lena och Åge: Ja
Malin och Dag, Caprice: ?

Tori, Jerry Lee Lewis: ?
Christina, Buddy Holly: ?
Johan, Chuck Berry: ?
Liza, Mary Lou: ?

Lasse och Trude; Svea och Odd Molly: ?
Kristoffer, Coco Chanel: ?
Tommy, Fred Perry: ?
Kim, Burton: ?
Magda, Henri: Ja

Marita, Isa: Kanske
Per , Frasse: ?

Sen vet jag det finns några hundintresserade som eventuellt skulle komma, blivande valpköpare tex


Har ni några förslag på aktiviteter?


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards