mirazkennel

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av anna - 9 augusti 2011 15:37



NEEJ nu hände detta som inte får hända, jag råkade radera ett jätte långt och bra inlägg

  

Det vettigaste jag skrivit på länge..jag gör ett nytt försök men inte av samma kaliber!


Det verkade iaf idag som Mira börjat löpa...efter hon kissat fanns där en "avvikande" färg och nu tittar jag hela tiden.

Om jag bestämmer mig för att para henne och det börjat idag så blir det leveransklara valpar runt 17 december... ett lite tokigt datum dock men tanke på julklappshyserin men samtidigt så köper de som är intresserade valp och ingen annan.


Jag är jätte sugen på att spara en valp från Mira och sätta ut på foder för att sedan kunna ta en valp på den och ha det speciella Mira blodet kvar så nära som möjligt?

Jag vill alltid ha en russel och den ska vara precis med den mentaliteten som Mira har.. en tydlig av och på knapp och att köra järnet och sen slappna av.

Jag verkligen älskar Mira och har inte mött någon så speciell hund förut och det hjälper kanske till att hon är uppfostad ouppfostrad   


Är någon sugen på den bästa julklappen...en Mira valp så hör gärna av er till mig!


Återstår nu att se om det är löp på riktigt eller att hon lurar mig..

jag hade hoppats på att hon kunde vänta tills minst i början på september

  

*Miras pose*

 

Kram på er och hoppas ni är lika glada som jag!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards