mirazkennel

Alla inlägg den 23 september 2011

Av anna - 23 september 2011 22:56

  

Man skulle nog nästan kunna tro att jag lämnat jordelivet men icke, jag lever och det känns   

Som vanligt mycket jobb, har haft kurs på måndagkvällar och nu även onsdagkvällar i några veckor framöver.

Mira är nu hos mormor och morfar under min jobbar helgsen på söndag em är det söndagsträning på Lundagård och träning med mina egna vovvar.

Mira är superpigg och glad, mamma trodde inte hon kunde ha valpar när hon va så pigg   

Kira va hemma en sväng men verkar nu fått en supergo familj i Karlstad.

Frasse är kvar och det kommer en familj till veckan och tittar på honom, jag håller tummarna för det ska passa för alla parter.


Hälsade på familjen som har Billy och gud va roligt det va att ser han igen.

Det är en sådan otroligt goo hund.

Däremot räcker det med en sådan variant.. föredrar de som är som Qase och faktiskt samarbetar med mig   

Har gjort några tråkigt nödvändiga saker under veckan och hundmat är inköpt så jag klarar mig ett bra tag.


Sen idag tränade jag lydnad OCH det va roligt   

Jag har haft lite krångel i friaföljet med Qase men idag fanns hennes fokus igen.


NU ska jag försöka filma någonträning varje vecka, dels till mina valpköpare och nyfikna kan ta del av våran träning.

Ska engagera några vänner oxå som jag tränar med   


Mira tycker jag expanderar över revbenen och hon har nu gått lite drygt halva tiden.

Det kommer bli röntgen längre fram runt dygn 50.


Jag ska nu sova...jag ville bara berätta att jag lever.


Kram å natti på er

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards