mirazkennel

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av anna - 21 oktober 2011 09:57


Jag mätte Mira runt magen igår OCH ni kommer aldrig tro mig för jag va själv tvungen att blinka 3 ggr.

  

*Hur är detta möjligt*


Herregud Miras magomfång har ökat rejält!


3 veckor efter parning mätte Mira 32cm

6 veckor efter parning mätte hon 37cm

OCH NU

snart 9 veckor gångna så va magen 51cm   

Visst är hon tjock men det där va nästan läskigt stor skilnad...KUL att jag mätte!


Hon börjar bete sig lite speciellt, går undan och sover i sin bädd under sängen vilket hon aldrig gör annars, kommer inte på fråga att sova någonannanstans än i sängen!

Hon vilar mycket är otroligt hungrig och väldigt pigg för övrigt!
Tempen pendlar väldigt upp och ner och när den stannar nere och den dagen hon inte vill äta då kommer jag bli väldigt glad och många av er oxå för då är det på gång.


På återhörande!


Jag har uppdaterat lite bland foderhundarnapå hmsidan idag på morgonen.
*stolt*


 

Ovido - Quiz & Flashcards