mirazkennel

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av anna - 24 oktober 2011 13:27


Detta skulle passa mig PERFEKT :)
Jag ser en del svårigheter som inte är med men gubben kanske skulle klarat det oxå?
KUL

  


Verkar inte som filmen syns?
Jag bifogar länken!


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hiB5Ito8IMY#!


Av anna - 24 oktober 2011 12:42


Nu har tydligen bloggens bredd ökat så jag skulle behöva en ny header, lite mer arbete man säkert roligt när den tiden finns.?

Idag är det dygn 64 för Mira och såhär lugn va hon i morse, inga värre krämpor där inte   

 


Ibland är hon för jäkla mysig...eftersom hon knappt når att tvätta sig själv, så tvättar hon gärna andra.

  

 


Min helg har varit otroligt lug och rastlös blandat med min vanliga huvudvärk, nu börjar jag bli så trött på den att jag är tvungen att klaga   


     


Jag har varit och hämtat det absolut sista till bilen och hoppas den är klar i kväll så jag kan hämta den.
Min kära vän C ska passa Mira under tiden jag har kurs...ifall ifall  
Just det Frasse ska få påhälsning från Norge och vi hoppas kunna fixa denna date på tisdag kväll eller när det passar.
*KUL* 


Löning i morgon...TUR!   

Ovido - Quiz & Flashcards