mirazkennel

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av anna - 4 januari 2012 22:16


Bara för att jag måste blogga och visa att jag lever så ska jag dela med mig lite av min dag.

Morgonfodring, VÄNTA på Therese, fix i stallet för att sedan ge sig ut på en otroligt rolig ridtur!
Jag har glömt bort hur underbart kul det är i stallet, jag har skrattat och haft en super rolig dag.

Klockan gick lika fort som om jag va 14 år och inte hade något annat att bry mig om   

Kl 7 ringde klockan (på min lediga dag) och kl 15 va jag hemma igen...hallå ok att jag är tidsoptimist men där gick väl gränsen eller?

Hundarna va med och Mira tyckte de va super kul att äntligen få vara i stallet igen!

Jag har dock lite ångest över detta, jag har ju inte tid med fodringar/ in och utsläpp osv... men jag får planera bättre helt enkelt!


Lunch, dusch, stallmöte och kvällsfodring och vipps va kl 21   

HERREGUD!

*Vem behöver katt när man har russell*

     


Utsikt från stallet

   


Här stod vi en stund..araben hoppade över utan problem men halvblodet stod minsann kvar LÄNGE och jag skrattade som en idiot.. (man måste nog vart med för att förstå de roliga)

   

Ett annat försök

 


Efter ca 30 min kom den store hästen (175) över det lilla diket!


Får jag tillåtelse av Therese ska jag lägga ut de roliga filmerna  


Nåja jobb i morgon och sen har jag hyrt ridhuset på 4H 18-20 och hoppas på lyckat agilitypass   


Sköt om er


Skapa flashcards