mirazkennel

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av anna - 25 januari 2012 23:36


Då Mira är inmönstrad i JRTC så vet jag inte hela hennes linger båkåt men nu äntligen har jag spånat och fått tag i rätt människor efter många års slit och uppgivenhet.
Nu kan Miras stamtavla fyllas i ordentligt!

  

På tal om stamtavlor så har de äntligen kommit nu och jag ska skicka ut dom så fort jag bara får tummen ur...sen kommer det garanterat att komma nya igen eftersom det nu finns ny info!!
Gud va roligt!!


Jag har börjat springa oxå    

Helt otroligt att jag har kommit igång och inte på smått vis heller...alla jag springer med har ju lågan uppe så jag får så snällt hänga på..första turen blev 6,1km och igår runt 5km och idag 4,5... HALLÅ?   

Trodde inte jag skulle orka springa mer än 2 km??
Måste få kondis och bli lättare så ska jag sen intervallträna i vår...allt för att hinna med Qase och för att komma i bikinin (vore ett delmål såklart)   

Idag har jag både ridit och sprungit.... jag MÅSTE ha slagit mig?

ÖNSKA MIG LYCKA TILL OAVSETT!

Annars är det mest kallt här och tomt...väldigt tomt efter lilla Adina som numer bor hos I i Uppsala.
Jag önskar verkligen dessa lycka till   

Idag på min lediga kväll passade jag på att städa och lägga på mattor igen...det hörreni är vardagslyx!!


Nu ska bara Cira få ett hem oxå   

Några har hört av sig och visat intresse... jag måste få ett hem innan 3 februari för sen är jag borta på Frykcenter med mitt jobb en HEL vecka utan att komma hem.
Nu måste denna underbara hund få ett riktigt hem och gissa om man lär sig saker på vägen om vad man ska tänka på ang fodervärdar.


I morgon är en ledig dag... hundträning och gott sällskap får det bli!
Jag och P ska köra lite agility.


Jag längtar till barmark och vårväder så man kan träna när man vill och hindrena finns ute...för första gången vill jag inte ha vinter... fast jag älskar vintern.
Nu blickar vi vidare mot nästa tävling som är 18 feb i Norge och sedan 18 mars i Rättvik.
Långt att åka på vintern men jag känner att det är bra träning och alltid lika roligt att träffa agilityfolk..man blir ju som en liten familj på alla resor.

Tur det blir lite sammanhängande tävlingar i sommar när man ändå åker..


Nu mina kära blir det natten... hoppas jag får sova HELA...LYX!!

Kram

Skapa flashcards