mirazkennel

Alla inlägg under januari 2012

Av anna - 2 januari 2012 21:33


Vill börja med att önska ALLA mina vänner ett gott nytt 2012!


Jag är lika dålig som vanligt på att uppdatera bloggen.
Jag kan berätta lite vad jag har tillbringat min tid med den senaste veckan.


De flesta vet ju att jag har en häst OXÅ   

Denna är iaf nu flyttad till ett nytt stall och det känns super bra   
Jag är tvungen att vara där mer och mer engagerad för nu är det fodringar som gäller för hela slanten igen..herregud jag vet precis varför jag valde bort detta.
Det blir lite ändring av mitt liv igen och det ska nog funka. Det kommer garanterat att bli trevligare och jag kan ha med mina hundar på tur...det är BRA!
Torsdagen spengerades iaf med Anso och Caroline för att hämta spån (jobbigt men mycket billigare) flytta Jossan och sedan ett försök på Bergvik för att hitta någonting att ha på sig till nyår.

Kanske är jag ingen modetjej för jag hittade ingenting av min smak???

Nu är det bara klippning kvar på Jossan så kan jag andas ut.


Ett par nya älsklingar är inköpta


Cira måste hitta ett nytt hem igen.
Pga dödsfall i hennes familj så kan hon inte bo kvar   
Ska få tid till att börja leta efter ett hem åt henne omgående och vet ni något så säg till eller sprid gärna vidare.


Agilityn flyter på och jag tränar iaf två ggr i veckan nu, det har ju vart så dålig vinter att det har gått att vara ute litegrann och sen hyr jag ridhuset.
Tävling på lördag och min utmaning och plan är att hålla mig lugn!!

Ett klipp från en boxövning där Billy och Qase är exakt lika snabba!


 


Några bilder från nyår

Kalas på Lövåsen hos Micke och Sophia, så skönt att träffa alla igen!

 

Vi tänker på djuren så inga "smällare"

 



GOA grabbar!

 

Jag och min fruga   

   


Lite blandade kort på bebis

 

Jag tigger inte   

   

Idag va tjocka brorsan på besök.

 


Hängbukssvin?

 

Trött

   

*jag vill upp i sängen*

 

Tack

 

En dag på jobbet

      

  


  



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards