mirazkennel

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av anna - 19 februari 2012 23:42


90 mil blev det för 1 minuts agility   

Det är faktiskt ganska så tokigt men ändå så roligt!


Jag ska lägga upp filmerna här från de två loppen så fort jag fått dom av kära Sophia.
Jag ska sammanfatta dom iaf.


Agilityklassen
Finns inte så mycket bra att säga om den faktiskt... en super snygg slalom och bra start va allt vi fick till   

Qase va helt galet het och spårade ut riktigt ordentligt!


Hoppklassen
En bana som kändes otroligt följsam och fin... 0 på hinder men hon sprang förbi första hindret så jag satte om henne i starten...någon måtte får det vara!!


Jag kan samanfatta att värmningen är otroligt viktig för Qase och mig... det är ett måste att få till en ordentlig värmning om vi ska klara ett lopp...ÄN så länge!


Det va första starten för oss i inomhushall och hallen va full med folk.
Utställning, lydnad och agility på konstgräs..det va riktigt roligt!


Blev en träningsrunda även ikväll men i morgon blir det en lugn dag för Anna...inget planerat!
Titta vilken goding som följde med mig hem efter träningen   

 


Det har varit en tjej och provridit Jossan idag...jag fick låna en häst i stallet..tinkern Tindra!

 


GUD va jag saknar er två ibland!!  
Fina fina Jennie och Eros


Har inte riktigt motivationen att blogga utan tar nog och kryper till kojs i stället.

 

(snäll Therese tar kort på trött Anna)



Take care/// Anna  

Skapa flashcards