mirazkennel

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

En bild säger mer än tusen ord!

Av anna - 23 februari 2012 19:09


En fin promenad i måndags och jag hann ta några kort innan kameran dog!

Ibland finns det tillfällen då jag önskar att jag kunde bry mig i mitt utseende och sminka mig (iaf lite)...   


Billy va hemma hos mig och jag har svårt att beskriva hur mycket denna hund betyder för mig.
Efter bilolyckan och återgång till "mitt" liv igen så fick han en väldigt stor plats i mitt hjärta.
Han är väldigt väldigt speciell..

*så kanske de flesta säger om sina ögonstenar?*

 


    


Lyckades även få ett kort på Qase där hon inte har sin vall/galen blick...det tog bara 2år   

 


Annars har jag haft några bra dagar och några mer än lediga fyllda med jobb...härliga semester!

Jag ska kanske inte klaga   

Idag har jag gått lång promenad med Linda och gänget runt Hertzöga, Linda har uppdaterat sin blogg för er intresserade.
www.izorsbubbla.blogg.se


Nu ska jag njuta av en ledig kväll.


Kram på er

 
 
Cam

Cam

24 februari 2012 13:34

Himmel så vackra bilder!!!
Ni strålar verkligen, allihop!!
Kraam

http://www.eyemarkers.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 25 september 2014 09:02

Som många säkert förstod så blev Ester kvar hos mig. Jag ångrar det inte en sekund de ggr hon sköter sig, det är ett jäkla drag i tjejen :) Hon har precis den mentalitet jag söker och jag är otroligt stolt att jag lyckats. Dessa Mira/Chess linjer ...

Av anna - 19 augusti 2014 08:12


Nu är det dax! Jag har hyrt Kilsbhk och jag vet att det är många som vill testa agility. Vi samlas inne i kil vid 10.45 på Coop perkeringen för de som inte hittar och vill ta följe. Ni andra åker till klubben till kl11. Hoppas på fint väder! ...

Av anna - 18 juli 2014 07:56

Det obligatoriska 8 veckors badet

Av anna - 11 juli 2014 22:57

Jag har beslutsångest! Hittar jag ett bra hem till Ester och att hon säljs med bibehållen avelsrätt så får hon flytta, annars stannar hon hemma hos mig. Allra helst vill jag ha henne själv ...

Av anna - 9 juli 2014 08:31

Tiden går allt för fort och allt bara rullar på i fullfart framåt. Nu tex är vi påväg ner till Liseberg för en dags vuxenlekar med två goda vänner. I helgen va vi en snabbweekend på kusten, Smögen och Uddevalla. Smögen på lördag för lugn å ro och ...

Ovido - Quiz & Flashcards