mirazkennel

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Mamma 57år

Av anna - 27 februari 2012 20:53


Efter någon timmes letande så hittade jag en present till min kära mor...försökte överlägga med pappa men han va inte till någor stöd alls och allt jag trodde skulle passa gjorde pappa narr över   


Iaf samlades löjliga familjen återigen och nu är jag helt slut!
Den ena är värre än den andra...vilket tjatter!   


Jag äter förövrigt INTE tårta... usch!!!
*Det kan man inte tro om mig när man ser mig*


Jag lyxade till det med två hemskt goda smörgåsar... det är pappas hemgjorda senap.
*det är sting i den*
Avundsjuka??   
 


Mamma vart nöjd iaf och det är ju lixom det som är huvudsaken med det hela.


Brorsans Arvid växer så det knakar och herregud...jag ska aldrig ha en valp igen!
*tro inte på mig*


I morgon blir det Torsby för en dag på Frykcenter... semester får jag ha när jag går i graven!
Någon som söker jobb så finns det ledigt för dig!

____________________________________________________________________


I helgen har det iaf varit hund för hela slanten.
Både lite lydnad och agility.
Svårt med lydnaden eftersom jag inte har en aning om vart vi befinner oss i träningen MEN hon har en riktigt bra position i FF...den får man vara riktigt nöjd med!

I söndag va det agility från kl13-20 på kvällen med ett avbrott för mat och lite vila.
Va ut på dagen och va inne i ridhuset i två timmar på kvällen...vilken vårkänsla!!  
Filmade massa övningar MEN när jag ser ut som en TELETUBBIE så vägrar jag lägga ut närbilder på mig själv!   

Några av övningarna har jag lite funderingar över fortfarande...jag är lite skeptisk men det är iaf en rolig träning och kan vara bra träning för hundar i klass 1 som Qase och Billy är i.


Iaf en riktigt rolig helg och på fredag kvällen blev det några bärs..   


Va rädd om era kära, i morgon kan det vara för sent!
Älskade Billy kan   
    


 


Kram och sköt om er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 25 september 2014 09:02

Som många säkert förstod så blev Ester kvar hos mig. Jag ångrar det inte en sekund de ggr hon sköter sig, det är ett jäkla drag i tjejen :) Hon har precis den mentalitet jag söker och jag är otroligt stolt att jag lyckats. Dessa Mira/Chess linjer ...

Av anna - 19 augusti 2014 08:12


Nu är det dax! Jag har hyrt Kilsbhk och jag vet att det är många som vill testa agility. Vi samlas inne i kil vid 10.45 på Coop perkeringen för de som inte hittar och vill ta följe. Ni andra åker till klubben till kl11. Hoppas på fint väder! ...

Av anna - 18 juli 2014 07:56

Det obligatoriska 8 veckors badet

Av anna - 11 juli 2014 22:57

Jag har beslutsångest! Hittar jag ett bra hem till Ester och att hon säljs med bibehållen avelsrätt så får hon flytta, annars stannar hon hemma hos mig. Allra helst vill jag ha henne själv ...

Av anna - 9 juli 2014 08:31

Tiden går allt för fort och allt bara rullar på i fullfart framåt. Nu tex är vi påväg ner till Liseberg för en dags vuxenlekar med två goda vänner. I helgen va vi en snabbweekend på kusten, Smögen och Uddevalla. Smögen på lördag för lugn å ro och ...

Skapa flashcards