mirazkennel

Alla inlägg den 16 april 2012

Av anna - 16 april 2012 22:51


Haft en super rolig helg...mycket skratt, vin och hundträning och goda kamrater!

Jag är så glad att ha bra träningskompisar och världens bästa vänner runt mig.. ni finns då alltid där...i VÅTT och TORRT!
*Jag klarar mig inte utan er*
  

Det har varit riktigt mysigt med sällskap denna helgen och herregud vad vi har tränat agility och vi kommer snart att ses igen.. 5-6 maj ska jag till Västerås för att hälsa på och tävla agility i 2 dagar.

Flera timmar varje dag och fast vi inte kör agility på riktigt samma sätt så har vi haft roligt.
Tur att Catrin kom och instruerade lite när jag kände att jag inte va trovärdig   

Summering av helgen är THREADDLE och tajtare svängar!!!!!
Mycket av det vi har tränat på har gått riktigt bra men idag va det faktiskt riktigt jävligt en sväng... !!

Catrin fick pröva Qase och jag tror hon fick kämpa för att försöka hänga med!!


Mn energi kommer  mer och mer och jag känner att Anna börjar bli nära.. snälla jag vill verkligen få en bra framtid!
Finns endel saker som ligger och drar massa energi fortfarande..!!
Nu känns det som att jag är på G att bli sjuk..


Kram på er allihopa!


Skapa flashcards