mirazkennel

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av anna - 8 juli 2012 23:28


Två dagar i Asige gick VÄLDIGT fort!
Jag har svettats och sprungit och det värsta av allt...pratat engelska   

Jenny och Zejlko är fantastiskt duktiga som instruktörer ovh msn känner sig riktigt omhändertagen.


Jag har iaf fått lite hemläxa och jag har lärt mig att springa (fort) på banan...känner själv att jag fått en helt ny attityd i kroppen och en offensivare handling..som jag egentligen gillar allra mest.
Nu ger vi järnet och det bästa av allt är att Qase knappt rev något på dessa två dagar????
Den dagen det blir lite handling på banan så ska jag iaf vara förberedd, agility går på tid och det ska gå FORT!
Helt otroligt att min tjocka kropp faktiskr kan förlytta sig såå snabbt...tom Zejlko sa att jag sprang fort som tusan och berömde mig över det inför hela gruppen.
(ok liiite mallig)
Kursen gick mycket ut på att ligga steget före hunden... och det går!

Qase sträckte sig tråkigt nog på näst sista övningen och får nu hoppa över Slottshoppet i Uppsala och vi satsar vidare på Värmlandsrallyt i stället.
Idag är hon helt haltfri men det har varit massage, el, back on track och intraljud.
Nu är hon riktigt bortskämd   

Mira och Billy hänger med och idag har vi varit ute på en ridtur..helt underbart.
Det är att samla kraft inför nästa veckas jobbutmaning!
 

Det va RIKTIGT varmt under dagarna!
Är jag inte lite lik Toker??

     

Tycker nog hon gört sitt bästa för att hoppa tajt iaf.

     


På återhörande! 

Ovido - Quiz & Flashcards