mirazkennel

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2012

Nära nu...

Av anna - 21 oktober 2012 16:45

Nu är det endast två veckor kvar till beräknad valpning   

Det har gått otroligt fort om man jämför med de ggr jag väntat på att Mira ska ha blivit färdig bakad   
Det är även tre veckor kvar till Rock at Sea, SKOJ! om jag kommer iväg.

Har även tänkt lite på min vinterträning och hur jag ska ge mig och Qase lite agilityledigt?
Det lutar åt att jag tävlar Vårgårda ch sedan Österåker den 9 december "på Anna dagen" och sen därefter får hon vila hela januari ut?
*Undra hur det ska gå till*
Känner jag mig själv rätt kanske det blir lite teknik bara men jag ska försöka att vila oss båda.
Jag har däremot börjar simma både Qase och Mira och ska försöka bygga muskler och kondis till våren.
Jag har startat en tävlingsinriktad träningsgrupp som jag ska försöka få färdga tills i vår/sommar.
Det är riktigt roligt och de har redan utvecklats enormt.

Till Lundagårdshundskola kommer det komma två styckern "stor" tränare i år, väntar lite till med att avslöja vilka.
Har jag en enorm tur kommer även den absolut STÖRSTA stjärnan hit oxå som ändå är på ett Sverige besök.
Det kommer alltså att hända grejer på Lunda i sommar.

  


Jag själv jobbar nu ett litet pass på endast 38 timmar och ser fram emot nästa helg då jag ska gå kurs för Stina Mattsson.  
Sjukt roligt att jag har gått kurs i år för 3 av Sveriges största agilitytränare och även för Zeljko som är enormt duktig från Kroatien.
Att jag lyckats att sett alla och hunnit anmäla mig i tid   

NU ska jag göra ett ryck på jobbet.
Ville bara meddela att jag lever
 

 
 
Ingen bild

Carola

21 oktober 2012 17:12

Vadå OM du kommer iväg???!!!

 
Ingen bild

Ruby

28 oktober 2012 12:42

Hälsningar från en ettåring (igår) allt väl. Vi mår fint här på landet. Dagarna är fulla av bus och lek men jag vilar lite ibland.

Hoppas att ni alla mår bra

önskar Miraz Aicko med matte o husse

anna

20 november 2012 13:15

Grattis Aicko

 
Ingen bild

Anna

2 november 2012 09:03

Carola, jag kommer iväg :)

Va roligt att höra från dig Ruby.
Jag är inte så bloggaktiv längre men ska skärpa mig!
Jag grattade alla på Facebook iaf så där blev de hyllade :)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 25 september 2014 09:02

Som många säkert förstod så blev Ester kvar hos mig. Jag ångrar det inte en sekund de ggr hon sköter sig, det är ett jäkla drag i tjejen :) Hon har precis den mentalitet jag söker och jag är otroligt stolt att jag lyckats. Dessa Mira/Chess linjer ...

Av anna - 19 augusti 2014 08:12


Nu är det dax! Jag har hyrt Kilsbhk och jag vet att det är många som vill testa agility. Vi samlas inne i kil vid 10.45 på Coop perkeringen för de som inte hittar och vill ta följe. Ni andra åker till klubben till kl11. Hoppas på fint väder! ...

Av anna - 18 juli 2014 07:56

Det obligatoriska 8 veckors badet

Av anna - 11 juli 2014 22:57

Jag har beslutsångest! Hittar jag ett bra hem till Ester och att hon säljs med bibehållen avelsrätt så får hon flytta, annars stannar hon hemma hos mig. Allra helst vill jag ha henne själv ...

Av anna - 9 juli 2014 08:31

Tiden går allt för fort och allt bara rullar på i fullfart framåt. Nu tex är vi påväg ner till Liseberg för en dags vuxenlekar med två goda vänner. I helgen va vi en snabbweekend på kusten, Smögen och Uddevalla. Smögen på lördag för lugn å ro och ...

Ovido - Quiz & Flashcards