mirazkennel

Alla inlägg den 31 maj 2014

Av anna - 31 maj 2014 17:30

Gör en veckouppdatering :)
Idag är de små liven 1vecka gamla och jag vägde dom förut.
Den "stora" färgade hanen vägde 150 och de andra två 90 som innan men inte gått ner något mer.
De tar sig fram i mer kraft och jag tycker de visat framfötterna ordentligt den senaste dagen.
De ger inte upp.
De två stödmatas och läggs till tuttarna flera ggr om dagen och numer ligger de och tuttar när man kommer in i rummet, lycka!

De ska ha namn på E så har du förslag så skriv :)
Jag jobbar i natt så Daniel är hemma och tar hand om dom, duktig valppappa :)

För övrig tid går av bara farten och det är ständigt full rulle.
Frida har även varit ute lös i trädgården och kissat idag utan panik in.
Annars har vi bärt ut henne och haft koppel på för hon har i te riktigt haft tid att göra sina behöv annars.
Trevligt att se henne med gänget igen några få minuter :)

Ena hanen va hungrig idag när jag skulle fota så det blev lite grynigt.
Inte lätt att fota bra med mobil i vanliga fall ;)

Tiken ska vara kvar i kenneln, hos mig eller fodervärd.
Är det någon med intresse?

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards