mirazkennel

Direktlänk till inlägg 8 juni 2014

Två veckor

Av anna - 8 juni 2014 10:04

Här är det fullt upp och nu klarar sig valparna utan stödmat, hoppas jag!
De har inte fått nu på två dagar och de ser runda och fina ut.
Nu lägger jag dom bara till Tutten några ggr per dag.

Vägde dom igår oxå.
Stora hanen: Eddie? 349gram
Lilla hanen: 138gram
Tiken: Edit eller Ester? 151gram

Nu måste jag försöka fixa alla måsten kring de små.
Registrering, valpfodret och leksaker ska inhandlas och jag ska ringa till Eukanuba för valpaket :)

Nu väntar jag bara på att de ska öppna ögonen <3
Nu när det är sol tar jag med hundarna inklusive Frida på en promenad... Vi hörs igen

[Bild]

 
 
Ingen bild

alexandra

8 juni 2014 10:27

De är helt underbara

 
Ingrid

Ingrid

8 juni 2014 17:08

Härligt att se att de små växer och mår bra:) Krama Frida från mig <3

http://URL

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 25 september 2014 09:02

Som många säkert förstod så blev Ester kvar hos mig. Jag ångrar det inte en sekund de ggr hon sköter sig, det är ett jäkla drag i tjejen :) Hon har precis den mentalitet jag söker och jag är otroligt stolt att jag lyckats. Dessa Mira/Chess linjer ...

Av anna - 19 augusti 2014 08:12


Nu är det dax! Jag har hyrt Kilsbhk och jag vet att det är många som vill testa agility. Vi samlas inne i kil vid 10.45 på Coop perkeringen för de som inte hittar och vill ta följe. Ni andra åker till klubben till kl11. Hoppas på fint väder! ...

Av anna - 18 juli 2014 07:56

Det obligatoriska 8 veckors badet

Av anna - 11 juli 2014 22:57

Jag har beslutsångest! Hittar jag ett bra hem till Ester och att hon säljs med bibehållen avelsrätt så får hon flytta, annars stannar hon hemma hos mig. Allra helst vill jag ha henne själv ...

Av anna - 9 juli 2014 08:31

Tiden går allt för fort och allt bara rullar på i fullfart framåt. Nu tex är vi påväg ner till Liseberg för en dags vuxenlekar med två goda vänner. I helgen va vi en snabbweekend på kusten, Smögen och Uddevalla. Smögen på lördag för lugn å ro och ...

Skapa flashcards