mirazkennel

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av anna - 17 juni 2014 23:48

En snabb uppdatering :)
6-7juni tävlade jag agility med Qase och då fick vi våra första cert och även två SM pinnar.
Ett i hopp och ett i agility.
Just nu trots så lite träning så går hon riktigt bra.
Jag kan fokusera och trolla bort de värsta nerverna.
Jag kör mycket mjukare och snart törs jag börja träna fart :)

SM i Sollefteå va en riktig höjdare.
Vi hade världens bästa hotell med spa anläggning och fina rum för en billig peng.
Laget slutade på en 6e plats av 23 lag.
En rivning från silver :(
SM gav mig en nytändning, jag är riktigt agilitysugen.
Längtar till en veckas tävling i Skutskär v30 och hoppas vi blir ett glatt gäng även denna gång.
Qase blev ju ren klass 3 hund i januari och saknade en pinne ind.
Detta år har jag ett år på mig och borde kunna fixa en SM plats ind till nästa år.
Jag låter bilderna tala för sig.

Vill återigen gratta Nadine och hennes lag Reedog Fanatic får till guld i år igen!

Ovido - Quiz & Flashcards