mirazkennel

Direktlänk till inlägg 9 juli 2014

Sex veckor, minisemester och ny myshörna

Av anna - 9 juli 2014 08:31

Tiden går allt för fort och allt bara rullar på i fullfart framåt.
Nu tex är vi påväg ner till Liseberg för en dags vuxenlekar med två goda vänner.
I helgen va vi en snabbweekend på kusten, Smögen och Uddevalla.
Smögen på lördag för lugn å ro och Uddevalla på söndag för cross VM.
(Jag lovade vid ett svagt tillfälle att följa med, för husfridens skull, men jag ångrar inte en sekund att jag blev med)
Förövrigt är jag så glad som får äran att ha honom vid min sida <3
Valparna växer och nu är det fullt ÖS större delen av dagen men samtidigt sover de hela nätterna och vaknar inte upp tidigt, jag är glad för det!
I måndags hade vi två trevliga människor här som tittade på Eddie, det kändes väldigt bra och Eddie kommer bli Karlstadsbo tsm med en 10 årig Russell farbror.

Ester då? Ja hur gör vi med Ester? ;-)

De är ute och springer på gräsmattan flera ggr om dagen vid fint väder och är riktigt tuffa i miljön och för nya saker.
Eddie håller ut längst, Ester vilar gärna tidigare.
Inne går hon gärna och lägger sig i bädden medans Eddie står i ett tag till.
Till sist så invigde vi nya myshörnan igår kväll, grill, vin och några nära.

Tack alla som hjälper mig att få några dagar semester denna sommar <3

På återseende

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 25 september 2014 09:02

Som många säkert förstod så blev Ester kvar hos mig. Jag ångrar det inte en sekund de ggr hon sköter sig, det är ett jäkla drag i tjejen :) Hon har precis den mentalitet jag söker och jag är otroligt stolt att jag lyckats. Dessa Mira/Chess linjer ...

Av anna - 19 augusti 2014 08:12


Nu är det dax! Jag har hyrt Kilsbhk och jag vet att det är många som vill testa agility. Vi samlas inne i kil vid 10.45 på Coop perkeringen för de som inte hittar och vill ta följe. Ni andra åker till klubben till kl11. Hoppas på fint väder! ...

Av anna - 18 juli 2014 07:56

Det obligatoriska 8 veckors badet

Av anna - 11 juli 2014 22:57

Jag har beslutsångest! Hittar jag ett bra hem till Ester och att hon säljs med bibehållen avelsrätt så får hon flytta, annars stannar hon hemma hos mig. Allra helst vill jag ha henne själv ...

Av anna - 1 juli 2014 07:50

Nu börjar de allt att jäklas de små. Vaknar tidigt och biter i det mesta ...

Skapa flashcards