mirazkennel

Alla inlägg under oktober 2009

Av anna - 31 oktober 2009 02:02



 

                         

                             Mary Lou

  


         

                        Chuck Berry

 







                                   

          Jerry Lee Lewis

 


   



                                   

               Buddy Holly

 

      

 
  






Av anna - 13 oktober 2009 22:17

                                                  
                    Nya kort på valparna


Mary Lou

födelsevikt 151gram - nu 233gram

 

   


Rockin Robin

födelsevikt 165gram  - nu 350gram

 

  


Namnlös

födelsevikt 180gram - nu 245gram

 

   


Red Hot

födelsevikt 161gram - 348 gram

    


Allt går bra med barna =) Lille namnlös växer inte lika fort som de andra men han hade lite vätska i lungorna när han föddes så han orka inte suga lika hårt.... annars så ökar han me men är inte riktigt sååå tjock som sina syskon.


Exi härjar som bara den och Mira är väl inte storm förtjust men de funkar just nu iaf


nej trött och sliten..... på återhörande

vid intresse av valp.... kontakta mig bara för frågor =)

// anna



Av anna - 7 oktober 2009 12:28

Hela gänget Kyss

   


TIK 1

     


HANE 2

    


HANE 3

      


HANE 4

    


DÄR ÄR DE SMÅ UNDERVERKEN 

                          

Nu för övrigt ska jag åka och hämta min nya valp =)

Det blir antagligen en lite Extra

Ingen som har ett annat bra namn annars mån tro??

Av anna - 6 oktober 2009 01:17

Usch palla me detta då..... nu har de gått 63dagar sen första parning men mira vilar så sött vidare Skrikandes

Bara HALLÅ kom ut nuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!


Billy är pigg som bara den han får väl snart liggsår skulle jag tro...men nyttigt för honom att ladda batterierna ibland oxå...


Nej nu ska jag försöka sova lite...stor ide att skriva här =) men vad ska jag göra....det har inte hänt något speciellt heller de här dagarna...

bara VÄNTAT!!!!!!!!!!!


kram å godnatt....nästa gång är de nog några bebisar med på kort Skrattande


Av anna - 1 oktober 2009 00:18

  


Denna bild blev de då

4 st och man kan kanske se en 5eSkrattande


det är inte många dagar kvar nu och jag börjar bli riktigt trött på att vänta!!!!

SNÄLLA KOM!!!!

Annars är allt som vanligt här... upp och ner...för övrigt gjorde Billy ett riktigt bra träningspass idag...väldigt nöjd me honom...har bättre position och glädje i linförigheten *de firas*


Mira ligger just nu i sin fina valp låda..en banan kartong med en liten ingång...den knödde sig billy ner i igår kväll söööt som han är*puss*


Beviset

  

söööt va <3


haft agility möte idag oxå...vi blir endast 3 kvar nästa år från föregående sektor...skönt nytt friskt blod in hoppas jag för bättre me mindre grupp och hel hjärtat än folk som halv bryr sig och inte gör de som de ska...usch då blir anna arg!!!


ne natten nu första gången innan 01:00 på jag vet inte när =)

Skapa flashcards