mirazkennel

Direktlänk till inlägg 25 september 2014

En liten resumé

Av anna - 25 september 2014 09:02

Som många säkert förstod så blev Ester kvar hos mig.
Jag ångrar det inte en sekund de ggr hon sköter sig, det är ett jäkla drag i tjejen :)
Hon har precis den mentalitet jag söker och jag är otroligt stolt att jag lyckats.
Dessa Mira/Chess linjer blev hur bra som helst och jag har svårt att se utanför de ramarna nu.
Lite lätta öron men vad spelar det för roll?
Jag vill ha en agilityhund men visst vore det skoj att få en utställningshund oxå :)

Denna sommaren har varit både underbar och tuff.
Valpkullen levererades ju ganska sent så det blev inte så många resmål och nöjen till en början.
Liseberg, Kolmården, en veckas tävling i skutskär och VM i cross är något jag tagit mig iväg på.

Sedan har vi varit mycket bara hemma och gjort det vi har velat.

Förra helgen va jag iväg och tävlade i Avesta och Västerås, där blev Qase dubbel champion dvs både i hopp och agility och dessutom färdig för SM 2015 individuellt.
Väldigt skönt!

Jag själv har varit ganska så lat under sommaren och ätit precis vad jag velat.
Något som jag nu ångrar men det är bara att ta nya tag :-)

Gamla Mira fyller snart 10 år och det ska vi såklart fira med kalas.
Vad vore livet utan min lilla fladddermus till hund.

Här i karlstad öppnar en ny inomhushall och jag och Qase ska vara med på invigningen och visa upp agilityn med två andra.
Den hallen tänkte jag att vi tsm kanske kunde hyra och ses i höst/vinter?
Är ni intresserade av detta?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 19 augusti 2014 08:12


Nu är det dax! Jag har hyrt Kilsbhk och jag vet att det är många som vill testa agility. Vi samlas inne i kil vid 10.45 på Coop perkeringen för de som inte hittar och vill ta följe. Ni andra åker till klubben till kl11. Hoppas på fint väder! ...

Av anna - 18 juli 2014 07:56

Det obligatoriska 8 veckors badet

Av anna - 11 juli 2014 22:57

Jag har beslutsångest! Hittar jag ett bra hem till Ester och att hon säljs med bibehållen avelsrätt så får hon flytta, annars stannar hon hemma hos mig. Allra helst vill jag ha henne själv ...

Av anna - 9 juli 2014 08:31

Tiden går allt för fort och allt bara rullar på i fullfart framåt. Nu tex är vi påväg ner till Liseberg för en dags vuxenlekar med två goda vänner. I helgen va vi en snabbweekend på kusten, Smögen och Uddevalla. Smögen på lördag för lugn å ro och ...

Av anna - 1 juli 2014 07:50

Nu börjar de allt att jäklas de små. Vaknar tidigt och biter i det mesta ...

Skapa flashcards