mirazkennel

Alla inlägg den 28 september 2009

Av anna - 28 september 2009 15:35

med viss ovisshet i kroppen...jobbigt när man känner fruktansvärd orolighet och har svårt att strukturera dagarna... förut va de väldigt mycke hund träning men som de känns nu så är jag inte lika aktiv...både bra och dåligt förstås Rynkar på näsan

Svårt att få det att bli något bra av de hela... tempament och tålamod är inte på topp...de enda jag känner och vill är att allt ska bli bra och bli som "vanligt" tänk att de alltid ska vara något som krånglar..å detta lever en för..men man är född att kämpa så lika bra att göra då även om de känns surt...


KM i lydnad

va de i helgen och jag är rätt nöjd faktiskt.... folk skratta åt mig men jag tänkte jag måste göra de bästa och hjälpa mig själv och min hund...så de största H och V på ovan händerna skulle göra de lättare för mig i linförigheten... vilket de gjorde utan att behöva titta hade nog memorerat i skallen så jag såg h utan att titta*tummen upp*


dock måste jag gå fortare och vinkla bättre men de kommer jag till nästa gång

RESULTATET


plats: 9,5

tand: 10

linförighet: 8,5

läggande : 9

inkallning: 9,5

ställande: 0

apportering: 9

hopp: 9

helhet: 9


Det jag är mest nöjd me är att två ggr i rad få helheten till 9...känns skit kul Flört


Mira

Nu är de inte många dagar kvar till beräknad valpning nästa måndag...


Ny hund

kommer de bli...denna spotlights anastasia...som jag tror jag ska kalla Extra??


nä nu blir de mat och sen me therese och köra lydnad...

kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards